Când îl întrebi care este principalul lucru pe care cumpărătorii de apartamente din Parcului 20 l-au apreciat la interacțiunea cu el, Alexandru Tilici, consultant vânzări Parcului20, vorbește despre onestitate și transparență. Aceste două elemente nu doar că l-au ajutat să încheie tranzacții – în cariera sa de consultant în vânzări rezidențiale, începută în 2012, după ce a activat ca avocat, Alex a oferit consultanță la tranzacționarea a peste 800 de apartamente –, ci și să primească recomandări de la clienții mulțumiți, un aspect vital pentru meseria sa.
„În 2012 am schimbat radical domeniul de activitate, din zona de reprezentare legală, avocatură mai exact, către segmentul imobiliar. Am început de la zero, folosindu-mă de cunoștințele acumulate în domeniul juridic prin prisma modului de interacțiune cu oamenii și intermedierii tranzacțiilor. Din 2013 m-am canalizat doar pe segmentul apartamentelor noi, vândute direct de la dezvoltatori imobiliari”, povestește Alex.
Interacțiunea lui Alex cu clienții care sunt interesați de achiziția unui apartament în proiectul rezidențial Parcului 20, dezvoltat de Cordia România, parte a grupului Futureal, în zona Expoziției din București, începe în biroul de vânzări din Bd. Expoziției nr. 2. Alex spune că biroul de vânzări Parcului 20 este unul dintre cele mai bine puse la punct din prisma designului, dar și al echipării smart care eficientizează prezentările și oferă o experiență virtuală inedită clientului.
„Clientul se simte foarte confortabil de la momentul în care ne-a călcat pragul și are la dispoziție toate mijloacele pentru a înțelege proiectul, conceptul și de a lua decizia de achiziție – de la platforma 3D de prezentare până la expunerea finisajelor, toate pot fi atent studiate, iar clientul poate lua decizia în deplină cunoștință de cauză”, explică Alexandru Tilici.
Clienții doresc să primească informații clare de la profesioniști
Și pentru că a venit vorba despre persoanele care vor să achiziționeze un apartament în Parcului20, este important de menționat că aceștia sunt foarte bine informați și apelează la consultanță din partea specialiștilor în domeniul legal și fiscal înainte de a semna un contract, mai ales că există și o categorie de clienți care caută oportunități investiționale pentru a-și plasa economiile, înțelegând că prin închirierea apartamentelor își pot asigura un venit constant și sigur pe termen lung.
„Atunci când se întâlnesc cu un consultant de vânzări, clienții doresc să primească informații. Se așteaptă ca persoana cu care poartă discuția să le ofere informații și date tehnice, dar și legale și fiscale. Consultanții de vânzări trebuie să fie pregătiți și să cunoască în amănunt proiectul pe care îl prezintă și îl reprezintă dar și tot ceea ce presupune fiecare pas din procesul pe care clientul îl va parcurge până la momentul semnării contractului de vânzare-cumpărare”, explică Alex.
Dezvoltatorul și poziționarea, principalele atuuri
Iar clienții sunt mulțumiți de informațiile și detaliile pe care le primesc în timpul vizitei la biroul de vânzări Parcului20, atât de interacțiunea în sine, cât și de caracteristicile proiectului.
„Un avantaj major îl reprezintă însuși dezvoltatorul care aduce în proiect experiența vastă și puterea de a livra apartamentele în termenele asumate, fără compromisuri. De asemenea multitudinea de opțiuni în ceea ce înseamnă compartimentarea apartamentelor este benefică pentru clienți, pentru că vor putea găsi opțiuni aplicate nevoilor lor”, spune Alexandru Tilici.
Nu în ultimul rând, poziționarea efectivă a ansamblului este un avantaj major pentru ca oferă acces direct către patru bulevarde mari ale zonei – Bd. Expozitiei, Bd. Poligrafiei, Bd. Ion Mihalache și Calea Griviței și este în apropierea Parcului Herăstrău, iar Parcului20 are acces facil la mijloacele de transport în comun și este localizat în apropierea clădirilor de birouri care se dezvoltă în zonă într-un ritm susținut.