“În timpul vizionărilor de apartamente din această primăvară i-am observat pe mulți dintre cei care ne-au trecut pragul cum se opresc și fotografiază ceea ce se vedea pe geam. Fie că pozau casele din apropiere, Casa Presei Libere, Romexpo sau grădina privată, auzeam aproape de fiecare dată că priveliștea este instagramabilă. Pe instagram sunt peste 1,8 milioane de postări cu #roomwithaview și peste 22.000 de postări cu #roomwithaview. De aici și până la ideea unei campanii a fost doar un pas”, povestește Ana-Maria Cioclei, Director de Marketing Cordia România.
“A room with a view in PARCULUI20” este o campanie dedicată tuturor vizitatorilor PARCULUI20 și va avea loc începând din luna iulie și până în luna septembrie. Persoanele care trec pragul apartamentului situat la etajul 10 din faza 1 PARCULUI20 vor descoperi un colț de lectură semnat de Silvia Cîmpeanu, fashion & home decor stylist și rezident PARCULUI20.
“Lansăm invitația celor care își caută un apartament nou de a-l fotografia sau de a se fotografia în el și de a urca poza pe instagram cu #roomwithaviewinparcului20. Noi îi vom da repost, iar fotografia cu cele
mai multe aprecieri va fi cea câștigătoare. Persoana care a postat-o va primi la finalul campaniei acest frumos colț de lectură care te duce cu gândul la vacanță, călătorii și plimbări lungi în natură”, a explicat Ana-Maria Cioclei.
Layout campanie
Regulamentul campaniei poate fi găsit aici.
Fiți la curent cu noutățile PARCULUI20 pe paginile de Instragram și Facebook.