CERE OFERTĂ
Parcul Herăstrău la doar 5 minute
Grădină privată de 3000mp
Smart Home integrat
Încălzire prin pardoseală
Stații de încărcare mașini electrice
Oana Bratosin, coordonator CRM Parcului20: „Ținem legătura și după vânzare”

Domeniul evaluărilor imobiliare, în care a activat înainte să devină coordonator CRM la Parcului20 – consiliază cumpărătorii de apartamente în legătură cu aspectele de după vânzare –, a învățat-o  pe Oana Bratosin că unul dintre cele mai importante lucruri este comunicarea deschisă cu oamenii.

„Pentru mine, evaluările au reprezentat începutul în domeniul imobiliar. Am învățat foarte multe lucruri din acest domeniu , pe care acum le  pot aplica în partea de «after sales» de care mă ocup . Unul dintre lucrurile pe care le-am învățat din evaluări și care se aplică și în «after sales» este comunicarea deschisă cu oamenii. Noii proprietari au nevoie să știe că se pot baza pe cineva și că deciziile pe care le iau în legătură cu modificările făcute în apartament sau  deciziile legate de finisaje și amenajare vor deveni realitate”

Departamentul de „after sales” al Parcului20, în cadrul căruia activează Oana, oferă proprietarilor de apartamente din proiect atât sprijinul necesar în luarea deciziilor legate de amenajarea apartamentelor, cât și asistența necesară în timpul dezvoltării proiectului și în perioada garanției.

Oana coordonează întreaga activitate operațională și de gestionare a relației cu clienții după ce aceștia devin proprietari. Printre atribuțiile ei se numără prezentarea produselor oferite de către partenerii Cordia România, dezvoltatorul proiectului rezidențial Parcului20, consilierea în alegerea finisajelor, menținerea legăturii cu departamentul tehnic pentru implementarea soluțiilor alese, predarea apartamentelor și semnarea procesului verbal de predare-primire.

„După semnarea antecontractului, stabilesc o întâlnire cu noii proprietari Parcului20 și alegem împreună finisajele dorite.  Clienții ajung la showroom-ul nostru, unde le prezint finisajele expuse și randările făcute de arhitecți, iar, după ce se decid, semnăm fișa de client”, explică Oana modul în care decurge interacțiunea cu noii proprietari. „Clienții își doresc foarte mult să primească sprijin, idei de amenajare. De asemenea, își doresc promptitudine și flexibilitate. Din experiența de până acum, pot spune că apreciază atât faptul că am încercat să găsesc cât mai repede o soluție la nevoile lor, cât și calitatea, varietatea și flexibilitatea alegerii pachetelor de finisaje”, conchide Oana.

 

Contact

Abia așteptăm să ne vedem!

Ne-am reîntors la birou! Suntem disponibili și răspundem tuturor solicitărilor dumneavoastră. Vizionările se pot realiza cu programare telefonică și cu respectarea regulilor de igienă, prevenție și protecție, recomandate de autorități.

Adresa birou de vânzări

  • 075 777 55 11
  • 031 069 97 40
  • Bulevardul Expoziției Nr.2, Sector 1, București, Romania
  • Luni - Vineri: 10:00 - 19:00

Sâmbată: 10:00 - 14:00

Pentru detalii suplimentare legate de posibilitatea achiziționării unui apartament în cadrul proiectului, avantajele locuirii, stadiul contrucției sau oferta lunii vă rugăm să ne scrieți completând formularul din partea dreaptă.


Vezi locația
Completează câmpurile de mai jos și un coleg te va contacta pentru stabilirea unei vizite.

Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de Cordia România pentru a-mi trimite informații cu privire la ofertele imobiliare.

×
Completează câmpurile de mai jos și un coleg te va contacta pentru stabilirea unei vizite.

Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de Cordia România pentru a-mi trimite informații cu privire la ofertele imobiliare.