LOVE LOCAL este o campanie inițiată de Cordia România, prin care ne propunem să susținem afacerile rezidenților PARCULUI20, să le prezentăm comunității locale și să sprijinim astfel economia noastră locală. Fie că este vorba despre cumpărături online sau vizite în locații, dorim să contribuim la dezvoltarea comunității noastre și să o facem puternică și conectată. Stăm de vorbă despre ideea aceastei campanii cu Ana-Maria Cioclei, Director de Marketing Cordia România.
De unde a început LOVE LOCAL?
Când au început să se mute primii rezidenți în PARCULUI20, am lansat și aplicația dedicată lor care include informații esențiale, regulamentul de ordine interioară, noutăți, evenimente, precum și oferte ale furnizorilor de servicii din sectorul 1 al capitalei. Acolo suntem în permanent contact cu ei și răspundem solicitărilor în timp real. Practic de la această aplicație ne-a venit ideea realizării unei campanii intitulată LOVE LOCAL.
Ce înseamnă mai exact LOVE LOCAL?
În primul rând un angajament pe care ni l-am luat de a susține afacerile celor care s-au mutat în PARCULUI20. Le promovăm către comunitatea deja formată aici, dar și virtual prin intermediul canalelor și instrumentelor de comunicare. Apoi înseamnă să susținem și afacerile din sectorul 1 al capitalei – de la restaurante, la cafenele, magazine, piețe agroalimentare și până la clinici care oferă diferite servicii. Este o muncă pe care o facem cu determinare și entuziasm.
Cum vedeți campania pe termen lung?
Sunt de părere că această campanie va consolida comunitatea formată aici și va genera un bine care se va propa în întregul oraș. Îmi doresc ca toți cei implicați să descopere cât de bine este să te îndrăgostești de locul din care faci parte, de orașul în care locuiești. Proiectele pe care le dezvoltăm nu reprezintă nimic fără oamenii care le însuflețesc. De aceea dezvoltăm campanii care au în centrul lor oamenii și mai apoi clădirile.
Cum se pot implica antreprenorii?
Suntem deschiși propunerilor și colaborărilor. Tot ce trebuie făcut este să ne scrie pe adresa office@parcului20.ro în care să ne prezinte succint afacerea și locația. Avem nevoie de oferte specifice, pe care să le prezentăm cu ușurință prin intermediul instrumentelor de comunicare interne și pe rețelele sociale. Acestea ar putea fi anumite pachete, produse, tichete cadou sau oferte speciale.