Parcul Herăstrău la doar 5 minute
Grădină privată de 3000mp
Smart Home integrat
Încălzire prin pardoseală
Stații de încărcare mașini electrice
CORDIA ROMÂNIA, PREZENȚĂ PUTERNICĂ LA SEE PROPERTY FORUM 2023

Irina Caraene, director de vânzări în cadrul Cordia România, și Ana-Maria Cioclei, director de marketing al companiei, s-au numărat printre specialiștii de top invitați în panelurile de la SEE Property Forum 2023.

 

Irina Caraene a moderat panelul „Still standing strong – Residential developments under the spotlight”, care a reunit reprezentanți ai unora dintre cele mai importante companii din domeniul dezvoltării imobiliare din România: Bogdan Bălașa, General Manager, HILS Development; Bogdan Iliescu, Commercial Director, Nusco Imobiliara; Bogdan Letca, CEO & Development Manager, Art Property Development; Costin Nistor, Managing Director, Fortim Trusted Advisors; Cosmin Savu-Cristescu, Managing Director, Redport Capital și Adi Steiner, Managing Partner, STC Partners.

Discuțiile conduse de Irina Caraene au vizat teme importante din domeniul imobiliar, legislative și fiscal, precum reglementările urbanistice și impactul lor asupra regenerării urbane, implementarea politicilor ESG în cadrul companiilor din real estate, modul în care va fi afectat mediul de business în general și sectorul rezidențial în particulat de implementarea de către autoritățile centrale din România, de la 1 ianuarie 2024, a modificărilor fiscale.

*

Ana-Maria Cioclei a participat ca speaker în cadrul „Property Marketing Workshop”, o discuție moderată de Natalia Gross, Head of Marketing and Communications, Knight Frank, ce a reunit profesioniști din domeniul marketingului și comunicării: Alexandra Bucur, Project Marketing & Communication Manager, Skanska; Simona Iordache, Senior Marketing Executive, Bog’Art; Ondina Olariu, Founding Partner, Serban & Musneci Associates și Roberto Musneci, Founding Partner, Serban & Musneci Associates.

În intervențiile sale, Ana-Maria Cioclei a vorbit despre modul în care s-a schimbat comunicarea de marketing în contextul ultimilor trei ani, afectați de pandemie, de războiul din Ucraina, de contextul macroeconomic dificil și de lipsa de predictibilitate fiscală și legislativă.

„În ultimii trei ani am trecut printr-o pandemie și prin dificultățile create de războiul de la granița noastră. De la cererea mai mare de apartamente mai mari, necesare în noul mediu “work-from-home”, până la vremurile tulburi pe care le traversăm, cu schimbări fiscale și legislative implementate în fiecare an, cererea se modifică foarte mult, așa că tu, ca profesionist în marketing, trebuie să te adaptezi”, a declarat Ana-Maria Cioclei.

 

Una dintre cele mai mari realizări în materie de marketing pentru Parcului20 a fost reprezentată în acest an de activitățile destinate comunității de rezidenți din cadrul proiectului, alături de dezvoltarea de conținut propriu distribuit prin canale proprii, a explicat directorul de marketing al Cordia România.

„Am identificat un lucru pe care toți cumpărătorii noștri îl au în comun, fie că sunt familii cu copii sau cupluri tinere care își întemeiază o familie, două categorii care reprezintă 80% din rezidenții din Parcului20.  Cu toții au o pasiune pentru sport”, a explicat Ana-Maria Cioclei. „De aceea, am creat în cadrul proiectului o zonă de exerciții calisteice și am adaptat comunicarea de marketing și CTA (call to actions) în jurul copiilor și a activităților sportive. Am ales ca discipline sportive ciclismul, baschetul și înotul și am construit parteneriate frumoase, pe termen lung. Vrem să dezvoltăm această direcție pentru ca aceste sporturi să își găsească un loc special în inimile adulților și copiilor deopotrivă”, a adăugat Ana-Maria Cioclei.

Întrebată de către moderatoare care va fi următorul „buzz word” în marketingul rezidențial în 2024, Ana-Maria Cioclei a declarat: „Întrucât în acest tip de comunicare de tip «business-to-consumer» adevărul este primordial, cred că următorul cuvânt la modă în marketingul imobiliar va fi «Autenticitate» sau, dacă doriți o expresie, «Ceea ce vedeți este EXACT ceea ce veți primi».”

Contact

Abia așteptăm să ne vedem!

Vă putem prezenta toate tipurile de apartamente, cu ajutorul unui soft inteligent de vizualizare 3D a locuinței în raport cu clădirea și momentele zilei, în cadrul unei întâlniri la biroul de vânzări. În continuarea acestei prezentări, putem vizita proiectul și cele două apartamente showroom amenajate , în colaborare cu echipe de designeri și arhitecți de interior.

Completează câmpurile din dreapta iar unul dintre consultanții noștri vă vor contacta .

Adresa birou de vânzări

  • 0759 890 890
  • 031 069 97 40
  • Strada Parcului nr. 20, Bloc 2, Etaj 11, Apartament 1107 (Interfon 1107), Sector 1, București, România
  • Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

 

 


Vezi locația
Completează câmpurile de mai jos și un coleg te va contacta pentru stabilirea unei vizite.

Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de Cordia România pentru a-mi trimite informații cu privire la ofertele imobiliare.
Pentru a vă asigura că oferta noastră ajunge la dumneavoastră, verificați și secțiunea Spam/Promotions.







×
Completează câmpurile de mai jos și un coleg te va contacta pentru stabilirea unei vizite.

Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de Cordia România pentru a-mi trimite informații cu privire la ofertele imobiliare.
Pentru a vă asigura că oferta noastră ajunge la dumneavoastră, verificați și secțiunea Spam/Promotions.